.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آقای وزیر آیا این همه اشتباهات سهوی است؟/ با خاطیان حذف نام ساری به عنوان مرکز استان در کتاب درسی برخورد شود
نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی: کتاب جغرافیا سال دهم تحصیلی تصویری به چاپ رسیده که مرکز مازندران را شهرستان بابل اعلام کرده و در کتاب تعلیمات اجتماعی سال پنجم تحصیلی رودخانه تجن حذف شده و همچنین فرودگاه ساری به نام بابلسر درج شده است قطعاً این اشتباهات چه از روی سهو باشد چه عمد شدیداً موجب خشم اهالی ساری و پدید آمدن مشکلات اجتماعی شده است.

به گزارش شمال نیوز،محمد دامادی اظهار کرد: در کتاب جغرافیا سال دهم تحصیلی تصویری به چاپ رسیده که مرکز مازندران را شهرستان بابل اعلام کرده و در کتاب تعلیمات اجتماعی سال پنجم تحصیلی رودخانه تجن حذف شده و همچنین فرودگاه ساری به نام بابلسر درج شده است قطعاً این اشتباهات چه از روی سهو باشد چه عمد شدیداً موجب خشم اهالی ساری و پدید آمدن مشکلات اجتماعی شده است.

وی با طرح این سؤوال که آقای وزیر آیا این همه اشتباهات سهوی است، چرا این همه اشتباه صرفاً برای شهرستان ساری اتفاق می‌فتد؟، تصریح کرد: مگر نه اینکه وزارت‌ آموزش و پرورش رسالت هدایت صحیح فرزندان این مرزوبوم را برعهده دارد اگر در رسم امانت‌داری بی‌توجه باشند وای به حال فرزندان ما که این چنین کتاب‌های درسی سرلوحه آنها هستند.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: به‌عنوان نماینده مردم ساری و میاندورود در خانه ملت مراتب اعتراض خود و شهروندان حوزه انتخابیه را اعلام می‌کنم و انتظار دستور رسیدگی سریع و اصلاح اشتباه‌ها و همچنین برخورد با خاطی یا خاطیان این مسائل را دارم.

دامادی یادآور شد: مقرر شد وزارت آموزش و پرورش عذرخواهی کرده و وزیر و اصلاحیه آن در دستور کار وزارت آموزش و پرورش قرار دهد و با قید فوریت بررسی‌های لازم در این زمینه صورت گرفته و ابلاغ شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در مورد خبرهایی در ارتباط با افزایش حقوق نمایندگان مجلس شورای اسلامی در فضای مجازی، اظهار کرد: خبرهایی از افزایش حقوق نمایندگان مجلس طرح شده در حالی‌که هیچ‌کدام از این مسائل صحت ندارد.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی گفت: به‌عنوان نماینده هر هفته از حوزه‌های خود سرکشی می‌کنم و با داشتن دو دفتر و هزینه تلفن همراه بیش از ۸۰۰ هزار تومان هنوز افزایش حقوقی مشاهده نکردم./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.101 seconds.